Klantenservice

Heb jij al tijden hetzelfde telefoonnummer en wil je deze graag meenemen naar je nieuwe abonnement? Geen probleem! Nummerbehoud regelen we gemakkelijk en gratis wanneer je je nieuwe abonnement afsluit.

Let op: Nummerbehoud is alleen mogelijk wanneer jouw abonnement binnen 2 maanden afloopt, het contract op jouw naam staat en je bij het afsluiten van je nieuwe abonnement aangeeft jouw oude nummer mee te willen nemen naar je nieuwe contract.

Al onze online producten reken je gemakkelijk af via iDeal. 

Het is niet mogelijk om meerdere abonnementen via een online bestelling te plaatsen.

Bekijk hier onze algemene voorwaarden.

Heb je een suggestie of klacht? Probeer dan in eerste instantie contact op te nemen met jouw Phone House winkel. Voor informatie kijk je op phonehouse.nl/winkels. Daar vind je de openingstijden en contactgegevens van de winkel. Kom je er niet uit? Mail dan je opmerking of suggestie naar contact@phonehouse.nl en wij helpen je verder.

Ben je op zoek naar een contract van ná 2017? Neem dan contact op met de Phone House winkel waar je je abonnement hebt afgesloten en de winkelmedewerker zal je verder helpen. Ben je echter op zoek naar een contract of wachtwoord van een contract van vóór 2017? Phone House heeft helaas wettelijk geen recht tot inzage van deze contracten. Hiervoor zullen we je moeten doorverwijzen naar de instantie die de gegevens van Phone House van vóór 2017 in bezit heeft.

Gegevens curator:
Mr. E.L. Zetteler
Wijn & Stael Advocaten NV
www.wijnenstael.nl

Kantoorhoudend:
Postbus 354
3500 AJ  Utrecht
030-2320800

Bij Phone House kun je terecht voor meer dan alleen smartphones. Zo bieden we ook een breed assortiment aan mobiele accessoires en abonnementen voor thuis aan. Ben je op zoek naar een cadeaukaart of een zelfontworpen fotoalbum? Ook dan ben je bij Phone House aan het juiste adres. Wanneer jouw toestel defect is repareren wij deze graag voor je.

Ben je een ondernemer en heb je interesse in zakelijke abonnementen? Ook dan helpen we je graag verder. Door onze persoonlijke service en ons onafhankelijke advies zit je bij Phone House altijd goed. Kijk voor een overzicht van alle services en diensten op phonehouse.nl onder het kopje services.

Voor een actueel overzicht van openingstijden, winkeladressen en contactgegevens klik je hier.

Jouw privacy en veiligheid staan bij ons altijd voorop. Wij houden dan ook altijd de regels van het AVG aan. AVG staat voor Algemene Verordening Gegevensbescherming. Hierin zijn regels vastgesteld voor bedrijven die te maken hebben met het verwerken van persoonsgegevens. Kijk hier voor de algemene voorwaarden van Phone House.

Je kunt (tijdens openingstijden) contact opnemen met de winkel bij jou in de buurt per mail of telefoon. Zij helpen je graag verder met vragen over je toestel, abonnement, accessoires etc. 

Phone House is een merknaam, welke valt onder de cooperatie Dutch Connectivity Partners UA (KVK: 68215452)

 


Bestellen & Betalen

We retourneren het bedrag altijd zo snel mogelijk op jouw rekening. Dit doen we zodra de retourzending in goede orde is ontvangen. Heb je een accessoire besteld en heb je je bedacht? Helaas kan de bestelling van een accessoire niet geannuleerd worden. Je kunt het accessoire wel binnen de wettelijke retourtermijn van 14 dagen retourneren. Hierna ontvang je het geld terug op je rekening. Gebruik hiervoor ons retourformulier.

Bij Phone House verzeker je jouw nieuwe toestel gemakkelijk bij aankoop. Wij werken samen met verzekeraar Harmony. Vraag onze winkelmedewerkers naar de voorwaarden of klik hier voor meer informatie. Let op: je kan je smartphone momenteel alleen in de winkel verzekeren.

Op alle toestellen bij Phone House geldt de wettelijke garantieperiode. Voor smartphones geldt een garantieperiode van 2 jaar na de aankoopdatum. Ook bij onze refurbished toestellen heb je recht op 2 jaar garantie. Is jouw toestel binnen deze 2 jaar defect? Kom dan langs bij de winkel waar je jouw product hebt aangeschaft en onze medewerkers helpen je verder.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je toestel niet meer werkt. Graag verwijzen we je door naar de winkel waar je jouw aankoop hebt gedaan. Onze medewerkers staan voor je klaar om samen met jou tot een goede oplossing te komen. Kijk voor een winkel in de buurt op onze winkelzoeker.


Abonnementen & Providers

Vind hier de nummers van de klantenservice van de grote providers:

  • Ben 0900 – 04 01 405 (of 1200 als je een Ben abonnement hebt)
  • KPN 0800 0402 (of 1200 als je een KPN abonnement hebt)
  • Tele2 020-754 4444
  • Telfort 0900-9596
  • T-Mobile 06-2400 1200
  • Vodafone 0800-0560 (of 1200 als je een Vodafone abonnement hebt)

Bij Phone House kun je terecht voor meer dan alleen smartphones. In de winkel hebben wij ook een groot aanbod van Internet & TV abonnementen. Tip: Combineer jouw mobiele abonnement met een thuis abonnement van dezelfde provider en geniet van combivoordelen zoals korting op je maandfactuur en een extra TV-pakket.

Wanneer je een abonnement afsluit met een toestel van meer dan €250,- en daarbij in termijnen je toestel betaalt, dan wordt dit door de overheid gezien als een lening. Daarom vul je tijdens je bestelling de Inkomsten- en lastentoets (ILT) in. Je geeft hier je maandelijkse inkomsten op en wat je iedere maand betaalt aan woonlasten. Zo wordt er bepaald of de hoogte van het abonnement past bij jouw financiële situatie. Dit om er voor te zorgen dat je niet in de financiële problemen komt. Geen zorgen. We behandelen je gegevens altijd vertrouwelijk.

Bureau Krediet Registratie
Houd er rekening mee dat een provider een geleend bedrag van 250 euro of meer moet registreren bij het Bureau Krediet Registratie (BKR). Dit is een positieve registratie. Je kunt dit vergelijken met de mogelijkheid om rood te staan bij je bank. Dit kan invloed hebben op het maximale bedrag dat je kunt lenen, bijvoorbeeld op de hoogte van een hypotheek voor een huis.

Je kunt ook zakelijke abonnementen afsluiten bij Phone House. Wij hebben diverse specialisten die je verder op weg helpen. Op zoek naar meer informatie en contact? Vul dan het zakelijk contactformulier in op onze Zakelijke pagina of kom langs in één van onze winkels en laat je adviseren door onze zakelijke specialisten.

Accessoires kun je eenvoudig bestellen via onze website. Bekijk hier het volledige online assortiment. Kom langs in een van onze winkels als je op zoek bent naar een ander merk en onze medewerkers helpen je verder.

Is het accessoire dat je wilt bestellen op voorraad? Dan komt het zo snel mogelijk jouw kant op. Hiervoor geldt de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen.

Bij Phone House bestel je gemakkelijk online. Of je nu op zoek bent naar een nieuw toestel met abonnement of je huidige abonnement wilt verlengen, bij Phone House ben je aan het juiste adres. Na het plaatsen van je abonnement ontvang je van ons een duidelijke instructiemail. We vragen je dan om deze op te volgen zodat wij netjes en veilig je abonnement kunnen verwerken.

Tijdens deze stappen vragen we je ook om jezelf te identificeren. Je kan namelijk alleen voor jezelf een abonnement afsluiten. Voor dit identificatieproces gebruiken we iDIN. Mocht je hierover vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met een van onze winkels of via ons contactformulier.

Een IMEI nummer is het unieke productnummer van jouw toestel. Dit serienummer bestaat uit 15 cijfers. Toets *#06# om je IMEI nummer gemakkelijk te achterhalen. Werkt het toestel niet of is je scherm defect? Check dan de originele verpakking van de smartphone. 

Thuiskopieheffing is een wettelijk vastgestelde heffing op elektronica. Dit is een vergoeding voor artiesten en auteurs die inkomsten mislopen, doordat hun werk gekopieerd wordt voor eigen gebruik. De bijdrage voor een smartphone bedraagt €8,83 in de periode tussen 1 januari 2021 - 31 december 2023. Voor andere elektronische apparaten gelden andere prijzen. Let op: voor refurbished smartphones geldt een verlaagde thuiskopieheffing van €5,29 incl. btw. 

Aansluitkosten zijn kosten die in rekening worden gebracht door de provider. Dit zijn de kosten die de provider maakt om jou aan te sluiten op hun netwerk. Je betaalt geen aansluitkosten wanneer je al klant bent bij die provider en je jouw abonnement wilt verlengen. 

Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.

Heb je een vraag voor een winkel? Neem dan contact op via de winkelpagina op Facebook. Heb je een algemene vraag? Neem dan contact op met de Phone House klantenservice via facebook.nl/phonehouse of vul het contactformulier in. We helpen je graag verder! Op de winkelpagina's vind je ook adres- en contactgegevens van de winkel. Kijk op phonehouse.nl/winkels voor een Phone House bij jou in de buurt.


Leveren & Afhalen

Bestel je iets op onze website? Dan zorgen wij dat het zo snel en zorgvuldig mogelijk bij jou wordt bezorgd. Let op dat de levertijd een indicatie is en dat koerriersdiensten regelmatig te kampen hebben met een langere verwerkingstijd.

Indien je op werkdagen vóór 17.00 een voorradig artikel bestelt, zal het product dezelfde dag nog verzonden worden. Dit betekent doorgaans dat jouw pakketje de volgende dag al bij jou in huis is!*

*Let op: door drukte bij PostNL kan het langer duren voordat je pakketje binnen is. Heb je 2 dagen na de verzendingsmail (met track & trace) je pakketje nog niet binnen? Neem dan contact op met de klantenservice!

Nee, online bestellingen worden naar je thuisadres gestuurd. 
Je bent uiteraard welkom in de winkel bij jou in de buurt voor andere diensten, accessoires, verzekeringen, internet en tv pakketten etc.

Let op, hier kunnen additionele kosten voor gerekend worden.


Retourneren & Annuleren

Wil je jouw bestelling annuleren of retourneren? Neem dan contact op met de Phone House winkel waarbij jouw bestelling is binnengekomen.

Wil je een accessoire retourneren die je online hebt besteld? Gebruik dan het retourformulier.